27 wrz 2012

I ja noszę okulary :) czyli Firmoo.com

Ja również przybywam z wpisem okularowym. Oczywiście skusiłam się na współpracę z Firmoo.com [KLIK]




Jak większość z Was już pewnie wie Firmoo to amerykańska firma zajmująca się produkcją i internetową sprzedażą okularów. Okularów jest tam zatrzęsienie. Korekcyjne (ale też zerówki) i przeciwsłoneczne. Damskie i męskie.
Strona www jest bardzo przejrzysta. Możemy wyszukiwać okulary po kształcie, materiale z którego są wykonane czy rodzaju oprawki.
Ogromną zaletą jest to że każda para ma bardzo dokładnie opisane wymiary oraz to że możemy załadować swoje zdjęcie i dokonać wirtualnej przymiarki. Wychodzi to dość wiarygodnie gdyż zaznaczamy nasze źrenice i na tej podstawie "zakładają nam się" okulary :) 
Opis okularów wygląda tak (zdjęcie ze trony firmoo):

 
Kontakt z firmą jest rewelacyjny a przesyłka dość szybka (niewiele ponad tydzień). Do tego ceny okularów są bardzo przyzwoite.
Ja wybrałam taki model [KLIK]



Gdy wybierałam dostępne były 3 kolory (czarny, mój i zielony który teraz jest dostępny).
Okulary przyszły dobrze zapakowane. Są bardzo solidnie wykonane. Ogromnie podoba mi się detal w postaci słodkiej kokardki. Jednak minusem jest to że czasem włosy się o nią zaczepiają.



Oprócz okularów otrzymujemy plastikowe etui, woreczek na okulary, szmatkę do czyszczenia i zestaw małego mechanika :)



Moje okulary mają kolor który określam jako fioletowo-grafitowy. Podobają mi się cieniowane szkła.
Ja jestem bardzo z nich zadowolona i szczerze polecam.




Aktualnie dla nowych klientów dostępna jest promocja na darmowe okulary. KLIK Możemy zamówić sobie okulary płacąc tylko za wysyłkę która do PL wynosi niecałe 20$. Dodam że to nie żadna ściema gdyż skorzystałam i zamówiłam okulary korekcyjne dla mojego męża. Zapłaciłam tylko za przesyłkę - ok 13e.
I jedynie co to musiałam polecić darmowe okulary 5 osobom (podając adresy @). Można wybrać podstawowe szkła (wada, astygmatyzm) za dodatkowe bajery trzeba zapłacić.
Po złożeniu zamówienia mamy po zalogowaniu się (możemy założyć konto albo zalogować się przez FB) podgląd co się dzieje z naszymi okularami np. robią szkła, pakują, wysyłają. Po wysyłce otrzymujemy na @ nr.przesyłki i możemy śledzić paczkę.
Więc dziewczyny jeśli macie ochotę na bardzo dobre jakościowo okulary za małe pieniądze to korzystajcie.

A tu moje centrum dowodzenia ;))))))

I co myślicie o Firmoo? Skusiła się któraś?

26 komentarzy :

  1. Twarzowy model. Bardzo podoba mi się kształt tych okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, pasują ci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności <3 Muszę się zapoznać :D Piękne te kokardki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasują Ci ;] Ja jakiś czas temu kupiłam nowe okulary korekcyjne, więc na Firmoo się nie skusiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze Ci w nich;) Ja czekam na swoje, z tym że zamówiłam korekcyjne;) jestem ich bardzo ciekawa:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasują Ci, bardzo ładnie w nich wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne;-) Te kokardki są urocze;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie w nich wyglądasz :)
    już nie wiem który raz czytam o tym firmoo i wszyscy chwalą, aż sama mam ochotę na jakieś np przeciwsloneczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasują Ci :) Świetne są te cieniowane szkła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwy wysyp wrażeń o okularach tej firmy! Widziałam tę promocję już jakiś czas temu, ale jakoś jednak nie do końca mnie to wszystko przekonuje. Bardzo fajny model sobie wybrałaś, ładnie Ci i przede wszystkie te cieniowane szkła są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że bardzo mnie zaciekawiły te okularki. Jestem krótkowidzem więc przydałyby mi się także korekcyjne oprócz słonecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu,wyglądasz obłędnie, jakoś tak soczyście, letnio, świetny fason tych oksów wybrałaś!

    BTW. - usta rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wyglądasz w tych okularach :)

    ja czekam na swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałam dokładnie ten sam model! Do twarzy Ci w tych okularkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasują Ci te okularki ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne są! do twarzy Ci w nich;) chyba musze odwiedzić ich stronę

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne i tobie w nich pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Droga Kasiu, kiedyś czytałam u Ciebie opis zestawu podróznego mini pędzli Maestro. Obecnie jestem na etapie poszukiwania podróznego zestawu pędzli i waham się. Maestro czy real techniquec core collection?

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne okulary w centki : )

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. no no no, cala sprawa wyglada ciekawie :) musze sie blizej przyjrzec tej firmie i co oferuja... A Ty Kasia po prostu promieniejesz! Slicznie wygladasz a i model okularkow idealnie pasuje do ksztaltu twojej buzki, a drugie i przed ostatnie zdjecie - bomba! :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. a rany :) ale Ci pasują :))


    ...masz piękną szminke/ błyszczyk :DDDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka