28 mar 2018

Green Smoothie

Dziś post o wspaniałym kremie którego od 3 tygodni używam i jestem zachwycona. Wszystkie inne poszły w odstawkę. 
Mowa o Green Smoothie Nutri-Cream
W sumie już od pierwszego użycia wiedziałam że to będzie miłość.



Mam skórę typowo mieszaną – tłusta strefa T a reszta lubi się czasem wysuszyć na wiór.
Spodziewałam się tłuściocha a tu mięciutki krem o bogatej konsystencji. Już podczas pierwszego użycia czuć gładkość.
Dawno nie miałam tak dobrego kremu – czuć że działa od pierwszego zastosowania, zniknęły suche skórki i zaczerwienienia a skóra jest wyraźnie gładsza. Krem należy trzymać w lodówce więc aplikacja takiego chłodnego to mega przyjemność i ukojenie.

Mało tego – opakowanie REWELACJA. Pierwszy raz mam krem w którym nie muszę grzebać palcami tylko naciskam górę słoiczka i wydobywa się porcja kremu.


 
Oczywiście – jak zawsze u BUniq kosmetyk w 100% naturalny.

Skład:

Organic Neroli Water, Propanediol (Natural Moisturiser), Cold Pressed Avocado Oil, Spirulina, Sweet Almond Oil, Glycerin (Natural Moisturiser), Sodium Hyaluronate, Natural Emulsifier, Natural Gums Thickener, Orange Essential Oil, Bergamot Essential Oil, Le
I cudny odświeżający zapach.

Ja uwielbiam go na noc – wtedy nakładam większą porcję oraz też na szyję i dekolt.
Na dzień – pod makijaż też będzie ok (jeśli ktoś nie ma bardzo tłustej cery) tylko wtedy używamy maleńką porcję (krem jest bardzo wydajny).
Cena to 50e za 50ml. Dość wysoka ale czujemy że działa od pierwszego użycia.
Fajnie byłoby gdyby wprowadzono też mniejsze opakowanie i wtedy oczywiście cena byłaby niższa.
Więcej informacji oraz opcję zakupu znajdziecie tutaj KLIK
POLECAM


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka