16 lut 2018

Soph X - Makeup Revolution

Ta paleta jest tak piękna że musiałam o niej napisać.

To Soph X od Makeup Revolution - paleta stworzona przez blogerkę Sophdoesnails
Cienie są przepiękne. Pigmentacja świetna - i matów i tych z połyskiem. Maty nie pylą a z kolei te błyszczące jeszcze piękniej wyglądają nakładane na mokro (niemal jak folie).
Wyczarujemy zarówno makijaże dzienne jak i wieczorowe a sama paleta jest samowystarczalna czyli nie musimy już sięgać po inne cienie bo mamy tu wszystko - od matowego beżu ( i bieli) po czerń. Do tego piękne opakowanie z wielkim lusterkiem i rewelacyjna cena (ok. 12e / 50zł)
Czego chcieć więcej? POLECAM


I pierwszy makijaż jaki nią stworzyłam:


Użyte kosmetyki:
- baza pod cienie UD
- paleta Soph X
- eyeliner Nyx Epic Ink Liner
- tusz Loreal Volume Million Lashes
- rzęsy Aliexpress

PS. Moje życie mnie tak pochłania że blog totalnie zaniedbałam i nie mam pojęcia czy w ogóle jeszcze ktoś tu zagląda. Jeśli to czytasz to Ci dziękuję :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka