2 sie 2017

Cut Crease z brokatem + info co u mnie

Wiem wiem. Wieki minęło od kiedy tutaj ostatni raz coś publikowałam.
Ale spowodowane było to bardzo dużymi zmianami które u mnie zaszły. W marcu otrzymaliśmy klucze do własnego domu i zaczął się baardzo intensywny okres w naszym życiu. Urządzanie się od zera z 2 małych dzieci przy nodze łatwe nie jest.
Makijażowo nadal się spełniam - po prostu nie publikowałam tego na blogu. Ale blogowania baaaaardzo mi brak więc mam nadzieję bywać tu częściej. Chociaż nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda :)

Wczoraj naszła mnie ogromna ochota na Cut Crease i powstało takie oko :)




Kosmetyki: Baza pod cienie UD, cienie UD  Full Spectrum, cienie Morphe 35W, rzęsy Ali, Liner Loreal oraz brokat Donegal


A tak jest u mnie ...



Mam nadzieję że do szybkiego następnego wpisu <3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka