18 cze 2011

Zgapiony i w ogóle jakiś taki bylejaki ...

To połączenie kolorystyczne wyświetliło mi się na facebooku. Postanowiłam sama spróbować. Ale jakoś wszystko szło mi nie tak jak powinno. Dolna powieka w oryginale też była różowa ale u mnie wyglądało to paskudnie - jak czerwone oko królika - więc zmyłam na szybko co podrażniło mi oko (na co dowodem są czerwone żyłki). Potem zaczęło lać i nie mogłam znaleźć odpowiedniego światła. Potem wyszło ostre słońce i prześwietlało mi fotki. Na dodatek zeżarło mi kolory bo róż był sporo mocniejszy...
Ech to się wyżaliłam. W każdym razie nie jestem zadowolona  z tego makijażu ale jak już robiłam te zdjęcia to wrzucę.
Użyłam: bazy udpp, cieni manly i inglota.
 



26 komentarzy :

  1. Kasiu co ty mówisz, bardzo fajnie ci to wyszło! Mi się bardzo podoba, chyba sama coś pokombinuje jutro w tych kolorach, bo dzisiaj to ja wyglądam jak królik z czerwonymi oczami (katar) :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo wszystko jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak Ci nie szło jak jest cudowny :p
    ja nawet nie marze, że kiedykolwiek mi taki wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba. Jest taki inny. I wakacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie doceniasz się. Makijaż przepiękny. Sama nawet za 100 lat bym takiego nie zrobiła. :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. aparaty lubia platac figle aleeeee i tak pieknie wygladasz :) niebieski sliczny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwne, troszkę szalone, ałe w sumie ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grzeszysz tymi słowami :)
    Wyszedł idealny po prostu i taki delikatniejszy róż na zdjęciu moim zdaniem działa na korzyść :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, górna powieka cudna, dolna troszke ryzykowna;-)Wykoananie perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie narzekaj, bardzo ładnie wyszło, ale rozumiem że w wyobrazni widzialas go inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. miała być jeszcze ślina cieknąca z kącika warg :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale bym chciała, żebyś mnie tak pomalowała :) uwielbiam kolory! (nie tylko na talerzu ;P)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma co narzekać, bardzo ładny maijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to połączenie kolorów jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. E tam, mi sie bardzo podoba:) Ostatnio sama czesto sie maluje na codzien w takich kolorkach:D

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny.. mogę odgapić kolorystykę ?
    spodobała mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopiero teraz zauważyłam, że masz soczewki ;) Makijaż cudny, niezwykle żywe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za miłe słowa :)

    Daria's oczywiście odgapiaj :)
    Karolina Julia Alicja - nie noszę soczewek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U Ciebie nawet te "gorsze" makijaże wychodzą ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny, cudny i wspaniały makijaż! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka