22 lip 2013

Maxi Dress i ...

Maxi dress i niecałe 160cm?
Niby niewysoka dziewczyna i długa sukienka to nie idzie ze sobą w parze ale kiedy tylko zakładam tą sukienkę lub wrzucam w niej zdjęcia spotykam się zawsze z pytaniami o tą sukienkę oraz z komplementami (nieskromnie dodam) :)


Zdjęcia robiłam totalnie nie na blog więc wybaczcie ich jakość. Ale sukienkę i ogólny zarys tego jak wyglądam widać.
Myślę że niewysokie dziewczyny mogą sobie śmiało pozwolić na taki strój. Jej fason ukrywa często problematyczne miejsca ;)



Moja ma chyba ze 2 lata. Kupiłam ją w primarku ale musiałam ją skrócić i zwęzić. Początkowo skróciłam ją zbyt mało i strasznie niewygodnie mi się w niej chodziło i potrafiła mi oplątać stopy. Ale od kiedy skróciłam ją ponownie uwielbiam ją nosić. Jest wygodna,przewiewna no i szybka do założenia :)

A Wy co sądzicie o długich sukienkach u niewysokich? nadają się? czy przy niewielkim wzroście lepiej zakładać mini?


PS. to mój pierwszy post ubraniowy ale sporo osób pytało o tą sukienkę więc postanowiłam sukienkę umieścić na blogu. Chociaż to nie jest jej debiut bo fotki w niej pojawiły się na zdjęciach z moich wakacji na Zakynthos KLIK i KLIK

26 komentarzy :

  1. Ja mam 150 cm i uwielbiam sukienki czy spódnice maxi ;] Mam wrażenie,że dodają mi kilka cm ;]
    A ta Twoja sukienka jest genialna ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Ja mam 162 cm i wszyscy mówią żebym darowała sobie maxi sukienki:( a ja takie uwielbiam właśnie:P

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uważam, że każdy powinien nosić to, co lubi :) Mam 170 cm i też uwielbiam sukienki maxi, ale w życiu nie ubrałabym np. legginsów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli krój jest odpowiedni, to nawet niskie osoby mogą nosić maxi. Podstawowa zasada - trzeba się wystrzegać sukienek o kroju "A". Ty masz dobraną idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękna, i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest! Mi się strasznie podobają spódnice maxi, ale właśnie obawiam się, że przy moim wzroście nie będzie to fajnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem za ,też należę do nie wysokich kobitek ;) i mam całkiem podobną fasonem sukienkę w ogóle nie skraca nawet mam wrażenie że delikatnie wydłuża a lekki fason tuszuje nie doskonałości :)) Polecam

    Ps,Ślicznie wyglądasz w niej :)**

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sukienka :) ja mam jedną swoją ulubioną maxi i też nie wyglądam w niej źle, choć mam 160cm wzrostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze myślałam, że maxi sukienki nie są dla mnie (mam 163cm). Ale ostatnio jedną przymierzyłam, bardzo mi się spodobała i teraz stwierdzam, że jeśli jest dobrze dobrana to może wyglądać fajnie na niewysokich osobach i nie skracać przy tym optycznie sylwetki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, że się nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka :D świetnie w niej wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne są te sukieneczki, spódnice :) ja kupiłam, ale ani razu nie miałam na sobie, czuję się o 10 lat starzej :P

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna :)
    ja szukam czegoś w fiolecie szarości i butelkowej zieleni może być i trochę żółci ciepłej ale jakoś nic trafić nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka i ładnie Ci w niej ;) Sama mam 164 i musze skaracać sukienki maxi i spódnice maxi. Bardzo lubię chocić w maxi. Prawie kazdemu jest ładnie w takich długich sukienkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! bardzo fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz w niej pięknie i wg mnie jeśli dobrze dobierzesz kieckę to i niska osoba w długiej sukni może wyglądać nieziemsko. Jesteś tutaj przykładem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz wielki plus - przynajmniej sukienki nie są na Ciebie za krótkie ;) Świetnie w niej wyglądasz, ja w większości niestety jakbym miała wodę w piwnicy :/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie w niej wyglądasz, kolorystyka idealna dla blondynki :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ladna:) sliczna kolorystyka...teraz w Primarku sa krotkie w kratke:) bardzo fajne na upaly:)

    OdpowiedzUsuń
  20. moim zdaniem wzrost nie ma znaczenia;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam 163cm wzrostu i też noszę maxi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tez lubię maxi nosić, wrecz uwielbiam, tylko niestety ciężko dostać taka na 170 cm wzrostu, wiekszosc niestety jest za krótka, albo ja na takie trafiam. A i osóbki nizsze tak samo super w nich wygladają jak na obrazkach wyżej :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka