22 kwi 2014

Posesyjnie...

Ostatnio mam problem z wolnym czasem dlatego tak rzadko tu piszę.
Pokażę dziś kilka ujęć z sesji do której malowałam. Bardzo mi się podoba klimat zdjęć.
Makijaż był w kolorze zieleni i bordo. Muszę na sobie wypróbować to połączenie bo wyszło całkiem ładnie.
Przepiękne zdjęcia zrobiła Kinga KLIK i KLIK a modelką była Karolina




Zrobiłyśmy jeszcze sesję w całkiem innym klimacie i pewnie też coś pokażę na blogu jak otrzymam zdjęcia.

PS. Przy okazji pochwalę się że dziś moja Córeczka skończyła 2 latka. Ale ten czas leci... Zobaczcie jak wyrosła :)
Spełnienia marzeń Oliwciu.



9 komentarzy :

  1. bardzo ciekawy klimat sesji, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego dla Oliwci!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy klimat, tak jakoś mrocznie jak za mgłą....
    Wszystkiego najlepszego dla solenizantki! Mój synek w czerwcu kończy dwa lata. Rozumiem Waszą radość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimatycznie. A Mała jest przesłodka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętam Cię, jak jeszcze na fotkach z brzuszkiem chodziłaś, a teraz córa ma już dwa lata, a jaka podobna do Ciebie, piękna dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia bardzo klimatyczne... :)

    Oliwka już jaka duża! I jaka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla córci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna dziewczynka. Gratulacje :) No i wszystkiego najlepszego! :)
    Sesja bardzo udana - lubię takie klimatyczne fotencje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka