26 mar 2013

Okularnica

Dziś kolejny znów pokazuje się jako okularnica.
Okulary ponownie pochodzą z Firmoo.com



Tym razem zdecydowałam się na brązowe, cieniowane oprawki KLIK



 
Jak za każdym razem dostałam w komplecie etui skórzane, woreczek, zestaw do naprawy i ściereczkę.
Jak zwykle jestem zadowolona z firmoo - możliwość przymiarki on-line, solidnie zapakowana i szybka przesyłka, okulary + akcesoria bardzo dobrej jakości.



Moje poprzednie okulary możecie zobaczyć 

Tu i Tu


PS. Nadal można skorzystać z programu Free for First-time Buyers dzięki któremu płacicie tylko na przesyłkę a okulary są darmowe :) Więcej na ten temat możecie poczytać Tutaj

15 komentarzy :

  1. Fajne masz te swoje okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do twarzy Ci w nich:) Szkoda, że gdy ja wybierałam okulary to przeoczyłam ten model oprawek..

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz :)ladne oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie,ładniej było ci w poprzednich;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnaś Ty w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Ci w nich! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są! Kurcze fajne mają oprawki. Masz 0-ki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te "kujonki" Kasiu...ladnemu we wszystkim ladnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaale duże :)
    Ja chciałam kupić te "darmowe", ale tak okroili wybór, że nie ma z czego wybrać :( Jestem zła na siebie, że tyle zwlekałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te "darmowe" zamawiałam kiedyś dla męża i jest bardzo zadowolony :) Więc żałuj żałuj ;)
      I właśnie chciałam duże - większe od tych poprzednich :)

      Usuń
  10. ja ogólnie nie mogę już patrzeć na te okulary typu "nerd" ale te są trochę delikatniejsze przez to cieniowanie :)
    a co najważniejsze, ładnie Ci w nich

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka