1 wrz 2013

Limonka - na koniec wakacji!

Makijaż z soczystym limonkowym akcentem. W roli limonki cień z paletki sleek acid.
Pomysł na makijaż podpatrzyłam u Katosu.
Świetnie czułam się w tym makijażu ale wiem że kolejnym razem pod cień limonkowy nałożę nie tylko bazę ale również białą kredkę nyx milk. Bo jakoś ten cień jest ciężki w obsłudze i robi prześwity.




Co do zdjęć to ostatnio nie mogę dojść do ładu i ogarnąć współpracy lamy pierścieniowej z aparatem cyfrowym. Tutaj próbowałam różnych opcji łącznie ze sporym zoomem co odbiło się na jakości zdjęć.
Skóra wyszła mi strasznie blado i jakoś sztucznie ale już nie narzekam bo sam makijaż widać nieźle.




Użyłam: bazy udpp, jaskrawej zieleni z acid, brązu z paletki do brwi essence, niebieskości z acid, tuszu lily lolo, kreska zrobiona cieniem na mokro.

 


Co sądzicie o takim zestawieniu? Stosujecie neonowe cienie czy raczej je omijacie?

Ps. jak tam po wakacjach? Udane były? Gdzie się podziewałyście? Mój wakacyjny wyjazd dopiero we wrześniu :)))

14 komentarzy :

  1. Wakacje udane :)

    Makijaż Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam jeszcze żadnego neonowego cienia, chociaż kusi mnie co jakiś czas zakup paletki Acid ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :-) Brak tylko limonkowego cienia, żeby wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się takie makijaże a twój jest obłędny i piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż ;) bardzo mi się podoba śliczna zieleń

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż bardzo ładny, ale widać właśnie, że zdjęcia są bardzo rozmyte. Na pewno uda Ci się znaleźć odpowiednie ustawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż jak dla mnie genialny! :)
    Moje wakacje udane, w końcu się w miarę nacieszyłam miłością! A najlepszy był woodstock! :)) niestety, już jutro zkoła . .:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Limonka to jest to! Świetny make-up

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka