3 sty 2013

Pamiętaj o filtrach UV zimą i latem

Dziś kolejny wpis w ramach Dekalogu Zdrowej Skóry FlosLek. Dla mnie temat akurat bardzo na czasie.
Wiem że coraz więcej osób pamięta o filtrach i unika nadmiernego wystawiania skóry na słońce. Jednak wiele osób zapomina o ochronie ust. Ja sama od kiedy doświadczyłam podrażnienia ust spowodowanego ostrym słońcem + do tego doszło oblizywanie wysuszonych i piekących ust i teraz ZAWSZE mam przy sobie pomadkę ochronną z filtrem.
Ostatnio używałam Pomadki ochronnej do ust z filtrem UV i witaminą E od FlosLek.


Jestem z niej bardzo zadowolona. Na plus: konsystencja -pomadka nie rozpływa się w opakowaniu a jednocześnie bezproblemowo nakłada się na usta, ma delikatny zapach, nie bieli ust, nie klei się. I faktycznie daje ochronę przed słońcem i wiatrem. Jest wydajna i nie wysusza a nawet nawilża i koi wysuszone usta. Na minus - nigdzie nie znalazłam informacji jaki konkretnie jest ten filtr UV. Ani na opakowaniu ani na stronie.



Do kupienia tutaj KLIK za ok. 6zł

Skład:
Stearyl Heptanoate, Paraffinum Liquidum, Ozokerite, Copernicia Cerifera Cera, Petrolatum, Cetyl Alcohol, Cholesterol, Glyceryl Stearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Synthetic Beeswax, Cera Alba, Tocopheryl Acetate, Aroma, Ethylparaben, Retinyl Palmitate, Benzyl Benzoate, Benzyl Alcohol.

Drugi produkt który ostatnio mi się przydał to Sun Care Emulsja kojąca SOS po opalaniu. Jest to według mnie bardzo ciekawy produkt. Idealnie sprawdza się gdy przesadzimy ze słońcem czy solarium ale również bardzo pomaga skórze która jest zaczerwieniona i piecze w wyniku jakiegoś innego podrażnienia. Dla mnie ogromny plus że efekt kojenia to nie mrożący mentol ale delikatne - choć odczuwalne ukojenie. Emulsja ma fajną lekką konsystencję i dla mnie pachnie arbuzem. Dobrze się nakłada i wchłania. Skóra po jej użyciu jest odczuwalnie nawilżona, ładnie pachnie i faktycznie czuć kojące działanie. Zaczerwienienie po kilku użyciach znika. Myślę że jest to produkt przydatny i warto się w tą emulsję zaopatrzyć. 



Tuba jest duża - 200ml i podoba mi się że można postawić ją na zakrętce.

Do kupienia np. tutaj KLIK za ok. 19 zł

Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Propylene Glycol, Sodium Palmitoyl Proline, Nymphaea Alba Flower Extract, Polysorbate 20, Tocopheryl Acetate, Ethylhexyl Stearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Panthenol, Butyrospermum Parkii Butter, Dimethicone, Triethanolamine, Carbomer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Allantoin, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum, Disodium EDTA, Limonene

A Wy stosujecie filtry? pamiętacie o ustach - polecam na nie uważać nie tylko w letnim słońcu ale też zimą gdy słońce odbija się od śniegu może to się skończyć nieprzyjemnie :)

6 komentarzy :

  1. O ustach oczywiście pamiętam ;) ale na zimę porzuciłam filtry bo nie ma słońca, choć pewnie promieniowanie przebija przez chmury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie dzisiaj przebija się to słońce :D U mnie deszcz i ponura jesień ciemno jak... Ale warte zapamiętania o tych filtrach, szkoda tylko, że nie wszystkie firmy produkują takowe filtry we wszystkich kremach albo ja mam takiego pecha ;)

      Usuń
    2. no akurat UVB słabo się przebija w taką pogodę, ale UVA zawsze jest mniej więcej na takim samym poziomie. Przynajmniej według danych metrologicznych :) także skóra sie starzeje od UVA niezależnie czy słońce i +30C, czy pochmurno, czy jesteśmy w domu/ samochodzie przy oknie.

      A ja mam pomadkę Noni Care- polecam :) no i ma dobry skład INCI, bo ta z Flosleka to ma słaby- :/

      Usuń
  2. emolsja mnie zaciekawiła, mój zimowy ma jakiś filtr...chyba :)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio w drogerii hebe zakupiłam pomadkę Flos-lek Winter Care. Jak dla mnie jest rewelacyjna. Ale chyba wypróbuję też tą, którą polecasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Floslek to fajna firma, chyba sie skusze jak bede w PL, tym bardziej, ze moj obecny krem z filtrem jest na wykonczeniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka