14 wrz 2014

Cienie Makeup Geek - Swatche (część 2)

Dziś kolejne zbliżenie na cienie Makeup Geek 
Pierwszą część mojej palety znajdziecie tutaj KLIK
Wszystkie wiadomości dotyczące cieni zawarłam w pierwszym wpisie więc dziś będą głównie zdjęcia.
Ale w ramach przypomnienia cienie do kupienia na stronie Makeup Geek KLIK w cenie 5,99$ za jeden wkład.

Zapraszam do oglądania zdjęć. Wszystkie swatche robione bez bazy. 
Starałam się jak najwierniej oddać kolory jednak nie jest to łatwe i odcienie mogą w niewielkim stopniu odbiegać od oryginałów. Ale w sklepie Makeup Geek są również swatche więc jak chcecie się upewnić co do koloru zapraszam również tam.



















A cała paleta wygląda tak 


Ps. w przygotowaniu recenzja róży, pędzli i pigmentów od Makeup Geek

9 komentarzy :

  1. pierwsze trzy kolorki są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne cienie :) mermaid, last dance i corrupt najpiękniejsze (ta czerń jest idealna) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mermaid takie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się ciemne - Sensuous, Last Dance, Stealth :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna paletka Te kolory kusza i to bardzo ...

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne cienie, aż mam na nie ochotę, pigmentacja doskonała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka