23 sie 2015

Niebiesko mi

U mnie za oknem deszcz, deszcz, deszcz
Więc w makijażu postawiłam na szarość i niebieskości. Niby mówi się że niebieski do niebieskich oczu nie pasuje ale ja uważam że w makijażu wszystkie chwyty dozwolone. Grunt żeby było schludnie i estetycznie :)
Zdjęcia trochę kiepskie bo światło słabe a jakoś nie mogę się zmusić do polubienia się na nowo z lampami.




Kosmetyki: baza ud, szary cień MUG a niebieskości inglot oraz sleek, liner maybelline, tusz YSL



 

Symulacja dla zielonej i brązowej tęczówki





Używacie czasem niebieskich odcieni czy uważacie je za tandetne i omijacie szerokim łukiem?

8 komentarzy :

  1. Chcę umiec robic tak piękny makijaż!!! Umarłam z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obłędny makijaż:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widzę żeby niebieski kolor tak dobrze grał z zieloną tęczówką! Super, obłędny make-up:)
    Tradycyjnie, skromnie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, jakie zmiany wystroju bloga! Bardzo ładnie! =)
    Makijaż bardzo odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mocna propozycja dla odważnych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka