12 sie 2015

Cut Crease & Pencil Technique

Ćwiczyłam technikę wg. filmu Karoliny Zientek KLIK
Ale wszystko szło mi pod górkę :) Same te techniki łatwe nie są do tego jeszcze aparat miałam chyba przestawiony w jakiś tryb hd i zdjęcia wszyły krótko mówiąc dziwne i z ostrością nie tam gdzie trzeba no i rzęsa która nie chciała się trzymać bo oko zaczęło mi łzawić. To ponarzekałam a teraz pokazuję co wymalowałam





Kosmetyki: baza ud, cienie sleek, kredka czarna YSL, rzęsy jakieś chińskie



 

Używacie tych technik w waszych makijażach?

3 komentarze :

  1. Ślicznie wyszło :) Czyżbyś zainspirowała się makijażem Karoliny Zientek? Ach, przecież jest napisane na samej górze :) Mam dobre oko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainspirowała się to lekko powiedziane - odtworzyłam go wg. filmiku Karoliny (górą powiekę bo dolną sama stworzyłam) :)
      Dziękuję ale wiem że muszę jeszcze popracować nad tymi technikami :)

      Usuń
  2. O, przypomniałaś mi o tym filmiku Karoliny :D Jeszcze nie miałam okazji oglądać :)
    A makijaż wyszedł Ci śliczny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka