4 sie 2013

Kreska ombre

Makijaż ekspresowy. Idealny na dzień. 
Cieniowana dolna powieka inaczej gradient czy ombre.


Polecam eksperymentowanie z kolorami które podkreślą kolor Waszej tęczówki. Do niebieskich/szarych czy zielonych oczu fajnie się sprawdzi moja kolorystyka. 

A dla innych kolorów oczu polecam sprawdzić tu KLIK jaki kolor będzie ładnie kontrastował

Użyłam bazy ud, cieni sleek acid i oss, tuszu rimmel



Co myślicie o takiej kresce? Lubicie podkreślać dolną powiekę kolorem?
 
Ps. wybaczcie niewyregulowane brwi ale stosuję olejek rycynowy i czekam aż mi bardziej odrosną i się zagęszczą (chociaż nie wiem czy to w ogóle nastąpi bo brwi od zawsze mam kiepskie)

14 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Twoje makijaże są wszystkie przepiękne. Ja nie wiem ile musiałabym nad jedną kreską siedzieć, żeby wyszła chociaż podobna do Twojej :D Nie potrafię nawet wydobyć takich soczystych kolorów z moich cieni :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ciekawie, choć nie wyobrażam sobie, by to był makijaż ekspresowy :D Muszę przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż!
    Lubię podkreślanie dolnej powieki kolorem, ale tylko u innych, u siebie jakoś stawiam na kolorową krechę na górnej i czarną kredkę na linię wodną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny i taki świeży ten makijaż;)



    make up blog Monystic:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka