23 cze 2016

Sleek - Nowe palety :) + makijaż

W końcu jakiś czas temu zebrałam się i przeprowadziłam moje Sleeki do nowych palet. Dość miałam walających się kilkunastu palet które wyglądały identycznie. Postanowiłam wszystko mieć pod ręką.
Kupiłam palety magnetyczne metalowe (na allegro). Niestety okazało się że cienie Sleek nie trzymają się magnesów. Kupiłam więc taśmę magnetyczną samoprzylepną - niby się trzymało ale za lekko. Więc w końcu użyłam mocnej taśmy dwustronnej. I teraz trzymają się doskonale a w razie potrzeby można je odkleić.
Cienie wyciągałam ogrzewając spody palety świeczką i popychając patykiem drewnianym (do szaszłyków). Idzie to dość sprawnie. Jedynie co trzeba uważać bo metalowe kółka z cieniem bardzo mocno potrafią się rozgrzać. Potem spody cieni przetarłam chusteczką nawilżoną aby pozbyć się resztek kleju. Po tym pozostało je tylko ułożyć w paletach.



A tak to wyglądało w trakcie :) 



Makijaż powstał przy użyciu cieni Sleek. Cieszę się że mam teraz wszystko pod ręką.










 

A Wy Dziewczyny co myślicie o przenoszeniu cieni i tworzeniu własnych palet?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka