6 sty 2012

Brokat - podejście nr.1

Dziś naszła mnie ochota na wypróbowanie brokatu (pierwszy raz w życiu nakładałam brokat na oczy). Leżał u mnie już wieki ale jakoś nie mogłam zabrać się za nałożenie go na powieki. Makijaż sam w sobie jest banalny (wystarczy ciemnym cieniem podkreślić zewnętrzną cześć powieki i załamanie a następnie na powiekę w wolne miejsce wklepać brokat - ja dodałam jeszcze odrobinę zielonego cienia w załamaniu).
W ramach eksperymentu nr.2 postanowiłam zrobić zdjęcia oczu lustrzanką. Jednak nie mam wprawy i nie umiałam dobrze uchwycić oka oraz samoczynnie błyskała mi lampa przez co efekt mi się nie spodobał.
Więc 1 zdjęcie jest z lustrzanki a pozostałe z mojej starej, poczciwej cyfrówki :)










I takie moje spostrzeżenia co do makijażu brokatowego:

1. Brokat fajnie przykleił się do bazy udpp (sin) i pięknie się na niej trzyma i nie obsypuje się podczas noszenia makijażu
2. Podczas nakładania brokat ląduje wszędzie więc najpierw polecam malować oczy, potem wytrzeć twarz z brokatu a następnie wykonać makijaż twarzy
3. Osoby z wrażliwymi oczami powinny uważać bo jednak brokat może podrażnić gdy wpadnie do oka
4. Taki tym makijażu można wykonać każdym kolorem brokatu - jest prosty ale bardzo, bardzo efektowny (czego niestety zdjęcia nie oddają)


Mój brokat przepięknie się mienił na tęczowo. Niestety zdjęcia tego nie oddają poza jednym które generalnie robiłam z oddali jako próbę działania pilota. 
Ale widać co mam na myśli:


A Wy nakładacie brokaty na oczy? macie jakieś spostrzeżenia czy porady?

33 komentarze :

  1. Piękny makijaż. A brokat na żywo musi pięknie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie makijaże z brokatem.

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie, efekt brakatu swietny

    OdpowiedzUsuń
  4. super odcien tego brokatu :)
    ja uwielbiam brokaty w makijazu, teraz jest czas gdy mozna poszalec ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. brokaty niestety nie lubią współpracować z aparatem :(
    piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no świetnie to wygląda! podejście nr 1 zdecydowanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny brokatowy debiut :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż,bardzo lubię akcenty brokatowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. brak mi słów, jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubieee brokatu ..jedynie do konkursow jak cos bo na impreze chyba by mnie trafilo ;)

    piekny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i oczywiście wyszło pięknie! Brokatu nie używałam jeszcze nigdy... Nawet bym nie wiedziała jak się za to zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Candy a czemu nie lubisz? mnie tylko przeszkadza że się strasznie wszystko brokatuje podczas nakładania :)
    Gray to moje pierwsze podejście - oko posmarowałam bazą i lekko po tej bazie przejechałam pędzelkiem i potem ten pędzel zanurzyłam w woreczku z brokatem i dokładałam do powieki. Od razu się kleiło do oka. Ot i cała filozofia. Krycie już po 1 warstwie

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy :) ciekawa jestem czy się po jakimś czasie osypuje i jak się go zmywa :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż. Będę musiała kiedyś spróbować wykonać makijaż z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie:) nie używałam nigdy brokatu na oczy boję się;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zielony kojarzy mi się z trawą i unikam go jak ognia, ale mimo wszystko bardzo ładnie Ci wyszedł ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny makijaz:) Ja z brokatami dopiero zaczynam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczny makijaż Kasiu, ja brokat w sumie raz mialamostatnio na sylwestra :))) co do robienia zdjec lustrzanka, to na prawde jest trudne uchwycic oko bo mi przewaznie zblizenie na nos si erobi brem albo jakiegoś pryszcza;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, świetne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie :)

    +zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. nie no teraz to mnie powaliłaś:) cudnie to wygląda. Ta zieleń jest.. o jesooo:D Cudna!!

    Ja chętnie sięgam po brokat idąc na imprezy:) W sumie to czemu nie? Od czasu do czasu chcę wyglądać inaczej- nie tylko przed aparatem, robiąc zdjęcia na bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta zieleń jest piękna! W ogóle masz cudne oczy i makijaż bajeczny. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam do wzięcia udziału w KONKURSIE na moim blogu http://beaaatka21.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny makijaż!
    coś-tam kiedyś-tam kombinowałam z brokatem.... ale jakoś mi nie szło z tego co pamiętam - będzie trzeba popróbować jeszcze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka