24 wrz 2016

Catrice HD Liquid Coverage Foundation

O Catrice HD Liquid Coverage Foundation ostatnio głośno. Ja używam go od jakiegoś czasu i chciałabym się podzielić moimi spostrzeżeniami

Szczerze to skusiłam się na ten podkład ponieważ bardzo zaintrygowało mnie opakowanie - buteleczka z pipetką (zakraplaczem) no i obietnica lekkości oraz wysokiego krycia.


Co mówi producent: Druga Skóra. Podkład HD Liquid Coverage to wygładzona cera z efektem “high definition”. Wyjątkowo lekka formuła, którą aplikuje się pipetą, oferuje wysokie krycie i utrzymuje się na skórze do 24 godzin.  Cera wygląda nieskazitelnie, a przy tym naturalnie, podkładu nie czuć na skórze. Skóra jest gotowa na światła jupiterów i bycie w centrum kamery!Moja opinia: Pierwsze co rzuca się w oczy to piękne opakowanie. Szklana, porządnie wyglądająca buteleczka z aplikatorem w formie zakraplacza. Nie mam nic do zarzucenia. Wygląda profesjonalnie i na pewno zachęca do kupna.
Kolory - tutaj troszkę kiepsko. Dostępne są tylko 4 odcienie - 010 Light Beige, 020 Rose Beige, 030 Sand Beige, 040 Warm Beige. Jednak nie dane mi było wszystkich zobaczyć ponieważ podkład znikał z półek błyskawicznie. Dostępny był kolor 020 Rose Beige więc się na niego zdecydowałam. Nie widzę w nim zbyt dużo różowych tonów i ładnie dopasował się do mojej karnacji. Po roztarciu i podczas noszenia kolorem przypomina odcień 180 Sand Beige Revlon CS (do cery tłustej i mieszanej).
Poniżej zestawienie z kilkoma kolorami Revlon Colorstay (odcienie Buff 150 i Sand Beige 180 do cery tłustej i mieszanej) oraz z Bourjois Healthy Mix Foundation (odcień 51)



 
Zapach - słodkawy, przyjemny. Na skórze się nie utrzymuje
Efekty - podkład ma lekką konsystencję ale faktycznie bardzo dobre krycie. Dla mnie troszkę mniejsze niż Revlon CS. Ponieważ formuła jest bardzo lekka, płynna można bez problemu krycie budować aplikując kolejną warstwę. Aplikacja jest bezproblemowa. Mnie się dobrze go aplikuje Beautyblenderem oraz zmoczonym pędzlem typu Flat Top lub palcami.
Podkład na buzi wygląda bardzo dobrze - i na żywo i na zdjęciach. Ma mocno matowe wykończenie. Dlatego też najlepiej będzie wyglądał na cerach mieszanych i tłustych. Na cerze suchej może podkreślać suche skórki więc posiadaczkom takich cer nie polecam. Ewentualnie można przy cerze suchej mieszać go z odrobiną odrobiną olejku do twarzy i dopiero taka mieszankę nakładać na buzię.
Ja jednak nie jestem zwolenniczką płaskiego matu dlatego też albo po aplikacji nakładam Meteoryty na całą twarz (co dodaje rozświetlenia i przełamuje ten płaski mat) lub mieszam podkład przed nałożeniem z niewielką ilością płynnego rozświetlacza (Benefit Girl Meets Pearl Liquid Highlighter lub Benefit High Beam highlighter)
Podkład utrzymuje się bardzo długo i na długo matuje. Moją mieszaną cerę praktycznie do demakijażu. Na pewno pokochają go fanki typowego matu.
Cena: Jest rewelacyjna :) Zapłaciłam za niego niecałe 8e (w PL kosztuje mniej niż 30zł)

Podsumowanie: Niedrogi, trwały lekki a za razem kryjący podkład. Moim zdaniem trzeba go koniecznie wypróbować.

W ogóle ostatnio to moja kolejna perełka z Catrice (uwielbiam pisaki i paletki do brwi, płynny kamuflaż i prasowany puder transparentny). A Wy macie jakieś swoje hity Catrice? No i co sądzicie o tym podkładzie?

Ponieważ post cieszy się ogromnym powodzeniem postanowiłam coś tu dopisać :)
Wpis ten powstał pół roku temu. Od tego czasu w sieci pojawiło się coraz więcej opinii o podkładzie. I zaobserwowałam wiele opinii o złym wpływie na cerę. Niektóre użytkowniczki które sięgają po niego co dzień pisały o pogorszeniu stanu cery, zapychaniu, podskórnych gulach.
Ja używam go sporadycznie i nie ma wyżej wymienionych dolegliwości.
Jednak z racji że wiele osób czyta ten wpis chciałam Was uczulić że jeśli macie takie skłonności powinnyście zwrócić uwagę czy podkład ten nie powoduje problemów ze strony waszej cery.
Oczywiście nadal istnieje ogrom dziewczyn dla których podkład jest ideałem i nie ma wpływu na stan skóry więc jak wiadomo każda cera jest inna i same musicie się przekonać czy u Was się sprawdzi.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka