4 sie 2016

Czekoladowo mi czyli Salted Caramel I Heart Makeup Eyeshadow Palette + makijaż

Długo się opierałam czekoladkom. Dlaczego? Ponieważ byłam posiadaczką paletki Iconic od Makeup Revolution i niestety się rozczarowałam. Nie była bardzo zła ale oczekiwałam czegoś więcej. Jednak w drogerii niedaleko wstawili szafę MUR i tak mnie kusiły te czekoladki.
Kupiłam przedwczoraj wersję Salted Caramel 
I ♡ Makeup i wczoraj szybciutko zrobiłam makijaż - ot na próbę.


Bardzo miło się zaskoczyłam. Cienie w mojej czekoladce są miękkie, nasycone, dobrze się noszą i nakładają. Chyba czas obejrzeć inne czekoladki :)


 
Makijaż szybki i zdjęcia szybkie :)


Symulacja dla zielonej i brązowej tęczówki


 
Macie Czekoladki MUR? Jak je oceniacie? Która najfajniejsza?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka