23 gru 2015

Hybrydy 4 + nowa Fryzura + moja Choinka



 

Dziś 4 odsłona moich paznokci.
Aktualnie noszone przeze mnie:



Poprzednie zdobienia KLIK 1, KLIK 2, KLIK 3 



W grudniu też nastąpiła u mnie moja włosowa zmiana :) Z włosów sięgających za łopatki stałam się posiadaczką krótkiej fryzurki. To bob. Z tyłu króciutki na tyle że nie mogę zrobić kucyka. Dobrze się w niej czuję. Suszenie i stylizacja zajmują łącznie 10 minut. No i mój Antoś nie szarpie mnie tak bardzo jak przy długich włosach.


No i moja choinka. Sporo ozdób jest robionych ręcznie przeze mnie i moją 3,5 letnią Córeczkę - to "pierniczki" z masy solnej.




I oczywiście dla tych co do mnie zaglądają - Wesołych Świąt Kochani:

Zdrowych - bo to najważniejsze.
Pełnych miłości - bo to sens życia.
Wiary - bo pozwala przetrwać trudne chwile.
Nadziei - bo wtedy niemożliwe jest możliwe.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka